Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×

Welkom

Resultaten enquête over communicatie

04 juli 2018


Een tijdje geleden stelden we een aantal vragen over communicatie aan ons klantpanel. De vragen gingen over de manier waarop we met u communiceren en de middelen die we daarbij gebruiken. Graag delen we de uitkomsten van deze enquête met u. Lees ook de volledige resultaten.

Wat viel ons op?
De leden van het panel hebben een voorkeur voor ‘traditionele’ manieren van communicatie, zoals e-mail en telefoon. Nieuwe kanalen als Facebook Messenger en WhatsApp vindt men minder interessant. Ook leest men liever informatie dan dat dit via een video wordt getoond.

Mogelijke verbeterpunten
De enquête leverde verder een aantal interessante verbeteringen voor de toekomst op, zoals:

  • Een WoningNet-app;
  • Vragen stellen aan het Klantcontactcentrum via een chat;
  • Dagelijkse meldingen bij nieuw woningaanbod dat aan uw woonwensen voldoet;
  • Belangrijke nieuwsberichten per e-mail ontvangen;
  • Een herinnering ontvangen een dag voor een bezichtiging;
  • Visuele uitleg ter ondersteuning van tekst

En nu?
Dit zijn geen verbeterpunten die we op hele korte termijn kunnen realiseren. De komende tijd gaan we deze ideeën verder uitwerken. We houden u natuurlijk op de hoogte.

Meedenken?
Binnenkort verschijnt er weer een nieuwe enquête. Doe ook mee en als u nog geen panellid bent, meldt u dan hier aan voor het klantpanel.


Uitleg ?

×
Inkomenscontrole

Belangrijk nieuws over de inkomenscontrole! Lees meer in het nieuwsbericht.

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.