Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Inschrijving verlengen


Uw registratie moet jaarlijks worden verlengd. Na inschrijving is de registratie een jaar geldig en de eerste verlengingsdatum is dus precies een jaar na de inschrijfdatum. Na betaling van de verlengingskosten is uw registratie opnieuw een jaar geldig.

Als u een doorlopende machtiging heeft afgegeven worden de verlengingskosten automatisch van uw rekening afgeschreven. U ontvangt ongeveer een maand voor de vervaldatum een bericht over de verlenging. Na het incasseren van de verlengingskosten wordt automatisch de inschrijving verlengd.

Heeft u geen doorlopende machtiging afgegeven, dan ontvangt u ongeveer een maand voor de vervaldatum een verzoek per e-mail om de verlengingskosten te betalen. U kunt dan zelf de verlengingskosten overmaken. Vanaf het moment dat u het betaalverzoek ontvangt, kunt u eventueel alsnog een doorlopende machtiging afgeven via de website. Het is niet mogelijk om ons tussentijds te machtigen voor het incasseren van de verlengingskosten.

U bent zelf verantwoordelijk voor het verlengen van uw registratie, ook als u het verlengingbericht niet heeft ontvangen.
Verlengt u uw registratie niet tijdig, dan komt deze te vervallen.

Let op: sinds 2 september 2015 wordt alle informatie alleen nog per e-mail verstuurd. Als u geen e-mailadres in uw profielgegevens invult, adviseren wij u een doorlopende machtiging af te geven. Controleer zelf of de verlengingskosten uiterlijk 2 weken na de vervaldatum van uw rekening zijn afgeschreven.

U kunt op de volgende manieren nagaan of de verlenging is gelukt en wat de geldigheidsdatum van uw inschrijving is:


Veelgestelde vragen

Mijn registratie is vervallen omdat ik de verlengingskosten niet heb betaald. Kan ik dit nog herstellen?

Als u binnen een jaar na de uitschrijving alsnog de verlengingskosten betaalt, wordt uw registratie hersteld. Voor informatie over hoe u de verlengingskosten alsnog betaalt kunt u contact opnemen met het Klantcontactcentrum.

Een jaar na uitschrijving is het niet meer mogelijk om de inschrijving te herstellen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie

Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan aan het Klantcontactcentrum.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.