Informatie alleen per e-mail


Sinds woensdag 2 september 2015 verloopt alle correspondentie vanuit WoningNet alleen nog per e-mail. Er wordt geen informatie meer per post verstuurd over inschrijvingen, verlengingen en betalingen. U ontvangt deze informatie nu per e-mail.

Controleer uw e-mailadres
Controleer daarom of u een e-mailadres heeft ingevuld bij uw inschrijfgegevens en of dit nog klopt. Log in en controleer uw e-mailadres bij Mijn gegevens > Profiel. Vul zo nodig uw e-mailadres in en sla dit op.

Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op deze pagina op de link Wachtwoord vergeten? en vul uw registratienummer of e-mailadres in. U ontvangt dan een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord op te geven.

Heeft u geen e-mailadres?
Op deze website staat in een aantal stappen uitgelegd hoe u gratis een e-mailadres kunt aanmaken. U kunt natuurlijk ook de hulp inroepen van familie of buren voor het aanmaken van een e-mailadres.
De corporaties kunnen u hierbij ook helpen.

Het is belangrijk dat u zo snel mogelijk een e-mailadres bij uw inschrijfgegevens invult. Zo hoeft u geen informatie te missen.

Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan gerust contact op met het Klantcontactcentrum van WoningNet voor de regio Utrecht via 0900 - 260 00 60 (€ 0,45 per gesprek ma t/m vrij 08:00-17:00 uur).
U kunt ons ook een e-mail sturen via het contactformulier op de website.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.